tisdag 4 mars 2008

Förkylt...


Nu är det förkylt på allvar.
Jag har faniminlillalåda gjort ALLT för att mota Olle i grind men....

Igår fick jag tipset av min allvetande kollega att göra en smörgås med skinka, stark senap, mycket vitlök och ost.
Fyra stycken åt jag igår plus ett dricksglas med Whiskey.
Jag tog även två stora koppar med varmt vatten med honung och en vitlöksklyfta.
Just ja, jag drack flera glas med Echinachea.
Natten var dryg och jag sov dåligt. I morse var det inte något bättre.

Ikväll har jag gått igenom samma kur och jag tror inte det hjälper.
VAD GÖRA??

2 kommentarer:

Ella sa...

Har förkylningen gett sig? själv har jag vad som känns som en puckel på ryggen - en enorm "muskelknut" så jag får inte använda armen på minst 4 dagar!!! Dessutom börjar jag känna mig förkyld vilket ger belägg för att en sak aldrig kommer ensam...

MoorFlax sa...

Vila är ju bra i de lägena. Men fan va tråkigt :-(