söndag 15 mars 2009

Hård söndag

I morse vaknade jag tidigt, gick upp, åt frukost, kollade mailen.
Väl pågymmet upptäckte jag att hänglåset inte var med.
Känns lite sådär att lämna plånbok, jacka och annat för buset.

På söndagar brukar det vara ca 5-6 pers. Idag var det en kille.
han såg lite bortkommen ut och stämningen blir lite konstig när man är nära varann utan att prata. Så jag nämnde väl nåt ointelligent om gymmets beskaffenhet.
Varför är det bara jag som måste starta ett samtal? Är det fortfarande så att Fagerstabor är ena patetiska bruksmännsikor med stiff upper lip?
Nåja, killen var trevlig och han ställde frågan om det var han som var klen eller om det var i sin ordning att man bara skulle klara 15 kilo på den maskin han var på.
Jag hade inte hjärta att jag säga som det var....
Idag gick det bra! Jag körde hårt med benen i över en timme.
Efter detta så blev det över en halvtimme med överkroppen oxå.

Tid: 1:35
C: 1274
Max: 218
Ave: 148
Vikt: 83,1

Inga kommentarer: