måndag 14 juli 2008

Har jag blivit snabbare?

När jag sprang i Skåne började tiderna krypa nedåt lite och efter att ha byttit skor så har jag nog lyft mig lite till.
På senaste tiden har jag inte sprungit så mycket. Men jag har spelat badminton och gymmat en del.
Simmade även 200 meter i förrgår.
Jag inbillar mig att detta är modellen för att få kroppen att hålla. Man ska nog pyssla med lite allt möjligt.
Idag bestämde jag mig iaf för att ta en löptur. Jag har hoppats på fem kilometer men det blev bara 4,75.
Lite ont i ryggslutet men inget allvarligt.


Namn: Banan - Lasarettet
Distans: 4,75 km
Tid: 00:23:51
Snitt: 5:01 min/km
Snittpuls: 172
Maxpuls: 185
Skor: NIKE Air Zoom Elite + 4
Visa detaljerad info om rundan
Kommentarer om träningspasset:Kände av ryggen lite grann men inget allvarligt.

Inga kommentarer: