fredag 18 juli 2008

Motorcykelöra

Jag har som jag kanske nämnt i tidigare trådar, blivit med motorcykel.
I samband med köpet så handlade jag även ny hjälm.
Denna hjälm sitter som gjuten på knoppen och det gör svinont att ta av den.
Nu har jag fått en äcklig, vidrig böld på örsnibben till följd av detta.
Det var iaf vad jag trodde var orsaken!
Min mamma har haft haft precis likadan böld på örsnibben och detta utvecklades till Bältros.
Ingenting man vill ha kan jag säga...
Så nu går jag på penicilin då doktorn inte riktigt trodde att det skulle vara samma åkomma som mor.
Har iaf sprungit en kort runda i värmen.


Distans: 3,73 km
Tid: 00:18:24
Snitt: 4:56 min/km
Snittpuls: 170
Maxpuls: 185
Skor:
NIKE Air Zoom Elite + 4
Visa detaljerad info om rundan
Kommentarer om träningspasset:

varmt...

Inga kommentarer: