lördag 28 juli 2007

Lilla jag


Det här är alltså jag dårå....
Jag heter Mattias, är 37 år, har en son på 9 år som följeslagare och bäste vän.
Arbetar gör jag som datautbildare inom vuxenutbildning.

På fritiden renoverar jag mitt nyinköpta hus. Det är mycket furu som ska målas!
Är det något jag riktigt hatar så är det mörk furu!!!
Snart är det dags att installera det nya köket också.

När jag inte bygger kök eller renoverar så är jag med min son.
Sonen är på halvtid hos sin mamma och det är då jag passar på att springa.
För löpningen är viktigt och jag måste hålla i för att orka de fyra milen på Maran nästa år.
Skriv gärna en kommentar om ni undrar något!

Ha det bra så länge!
/Mattias





2 kommentarer:

Jonas Mattisson sa...

Trevligt att du bestämt dig för att springa Stockholm Marathon 08. Har du sprungit marathon innan? Lycka till!

MoorFlax sa...

Hej Jonas!
Jo det var ju till viss del din blogg som gjorde att jag bestämde mig. Nej jag har inte sprungit en mara förut. Jag säger det igen: Vad har jag gett mig in på????