tisdag 31 juli 2007

Spackel-kackel



Efter en väldigt lugn dag på jobbet(Inga elever i sikte) så kom jag hem till ett hus i kaos.

Ingenting hade ändrat sig under tiden jag varit på jobbet.

Mycket märkligt kan man tycka...

Jag började iaf spackla och nu väntar jag bara på att det ska torka så slipandet kan börja.
Köket kommer inom en och en halv vecka och innan det måste väggar och golv vara färdiga. Jag måste även vara färdig med de snickerier jag håller på med.
Fan, finns det ingen liten vacker snickerska som vill ha en felfri datanörd??

Undrar om man skulle ta en liten runda under tiden man väntar?

Har inte sprungit sedan den där värdelösa rutten jag var ute på i söndags.

Jag har nästan ständigt ont i vader och på baksidan av knäna, så denna gång tänker jag ta det lite lugnare.

Av erfarenhet vet jag att det gör ont de första kilometrarna, så nu ska jag ta det lite lugnare men kanske springa lite längre.

Det längsta jag sprungit är 10,73 km. Nu ska det förhoppningsvis bli en bit till.

Utförlig rapport kommer om några timmar.

Inga kommentarer: