tisdag 23 december 2008

23 dec Fagerstafolk är fjantiga enstöringar

Eftersom sonen var upp sent igår och jag visste att han skulle sova länge så passade jag på att åka till gymmet även idag.
Jag var där redan 8.30 och upptäckte till min förvåning att det redan var två pers där.
De trodde väl som jag, att det skulle vara tomt där om man kommer tidigt.
Men vad är det för fel på folk egentligen??
När jag öppnar dörren till gymmet så hejar jag på de två som är där.
Till svar får jag bara ett stirrande och så vänder de bort huvudet.
Till råga på allt så känner jag en av dem flyktigt!
Jag blir så trött på folk häromkring. Varför är det så farligt att hälsa?
Efter mig kommer det en tant. Jag hälsar och får ett hej tillbaka!
Då är ju liksom isen bruten och man behöver inte gå som en zombie och stirra rakt fram.
När hon gick så önskade hon god jul.
När de två snubbarna gick så gjorde de det utan ett ord.
Jaja, det är deras problem.
Jag körde rätt hårt idag med men det känns att jag tränat rätt mycket.
krafterna tar liksom slut rätt fort numera. Även om benen verkar palla många kilo på benpressen. 106 kilo och 10 gånger, vilket är bra för lilla mig.
Avslutade som vanligt med roddmaskinen.
1 km, 4,09, max 178, snitt 163

Inga kommentarer: