lördag 20 december 2008

Lördag 20 dec

Idag blev det lite stressigt.
Vaknade hyfsat tidigt tackolov.
Åt frukost och åkte till hallen så fort jag kunde.
Det är så grymt skönt när man öppnar dörren till gymmet och det är tomt!
Jag hann inte mer än att snöra på mig skorna så dök det upp två till.
Men det är ok.
Jag noterade att killen som kom efter mig var något av en nybörjare på gymmet så han, liksom jag brukar göra, började med roddmaskinen.
Jag hörde att rullen på maskinen gick saktare och saktare ju längre tid han höll på. Roddmaskinen är en ritkig mördare!
Kvinnan som sedan satte sig vid denna helvetesapparat höll på i 15 minuter(ja jag tog tid) och höll ett bra tempo!
Fan det finns lite att förbättra känner jag....

Det kändes bra idag iaf. Jag var på de flesta stationerna och kämpade på rätt bra.
Roddmaskinen tog jag sist.
1 km, 4,14, Max 183, snitt 173
Avslutade med att simma 500 meter. Denna gång körde jag vanligt bröstsim ena vändan och crawl den andra.
Crawl 250 meter
Bröstsim 250 meter
Nu har jag kommit under 81 kilo om det nu är nåt att skriva om. När jag börjadelåg jag på 84 kilo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt med förbättringar och roddmaskin är något jag inte vågat mig på ännu, ser och låter djävulskt jobbigt!

Kör hårt! :)

MoorFlax sa...

Ja det är jobbigt, men träningsvärk är ju så skönt!