lördag 29 mars 2008

Hmm...

Efter att haft lite ångest i veckan som gått för att jag inte sprungit trots att jag varit frisk, så tvingade jag mig ut idag.
Jag fick verkligen tvinga mig. Men den här gången kunde jag inte skylla på nåt. Vädret var perfekt, jag har inte ont i knäet och farmor var här och kunde vara barnvakt.
Det var bara att snöra på sig skorna och ge sig ut.

Så fort jag tagit det första löpsteget så kände jag att det faktiskt var ganska skönt!
Vis av förra gången så tog jag det väldigt lugnt. Pulsen stack iväg ordentligt iaf men det är väl bara ovanan. Den sjunker nog snart till normal nivå.
Ska nog iaf vänta minst två dagar innan jag ger mig ut igen. Kanske en sväng på gymmet imorrn eller på måndag?

Namn: Rönningstorps - Linné - Hda
Distans: 7,21 km
Tid: 00:41:57
Snitt: 5:49 min/km
Snittpuls: 179
Maxpuls: 189
Skor: Asics GT-2120

Inga kommentarer: