fredag 30 januari 2009

30:e jan 17 träningar i januari

Nu är januari snart slut och jag har genomfört 16 träningar unde denna månad om jag räknat rätt.
Det är träning varannan dag alltså.
Undrar om det är för mycket?
Varje träning påår ca 1 timme
Om jag kör på lika djävligt resten av året kommer jag alltså att ha tränat 17h/mån gånger 12 månader = 204 gånger eller 204 timmar timmar.
Antingen bilr jag värsta Arnold eller så tröttnar jag ur totalt framemot sommaren.
Idag på jobbet var första gången jag var tvungen att sätta flera elver vid samma dator. Det borde inte vara kul att 11 invandrare på 8 datorer. Men det funkade ju! De är jätterara och jag skulle itne ha nåt emot att bara jobba med invandrare.
Mindre kul är det med polisstuderande som stojar och skriker som om de blivit tagna av.... Eeh... polisen faktiskt.
Det är de killarna och tjejerna som ska stoppa mig nästa gång jag kört för fort.
Nåja om jag är trevlig nu så kanske jag kan få ett frikort ;-)
Just ja, har ju tränat en sväng oxå.

Tid: 1:19:32
C: 1025
Max: 208 (stämmer nog inte)
Ave: 150 (Väldigt hög snittpuls)

Började med hela två kilometer på löpbandet....
Totalt ca 17 timmar träning i januari.

Inga kommentarer: