torsdag 12 mars 2009

torsdag 12 mars

Det var superlugnt på jobbet idag så jag smet upp till gymmet kl 14.
En endaste liten gubbe var där!
Detta ändrade sig naturligtvis och klockan fyra var det ca 15 pers.
Jag började med att springa en km på löpbandet i ok tempo.
Tanken var att jag skulle ta det lite lugnt idag men jag kunde inte motstå 77 kilo på första maskinen. Om man ändå är där så vill man ju ta i lite.
Tydligen så ska den maskinen påverka bröstmusklerna, men det är långt kvar till Dolly Parton-stuket ;-)
124 kg i benpressen kändes rätt ok oxå.
Tog det lite lugnt med de övriga benmaskinerna. 30 kilo både på fram- och baksida av låren.
I armmaskinerna körde jag 45 kg i den där prylen man ska lyfta två handtag uppåt. Skitdrygt!
I maskinen där man ska dra laddaded jag på 70 kg. Allt detta gjorde jag i två repetitoner á 10 drag/lyft.
Äh, jag körde hela paketet!

Tid: 1:16
C: 922
Max: 173
Ave: 143
Vikt. 82,7

Inga kommentarer: