lördag 19 april 2008

27 km stafett med mig själv

Sådär, då är jag tbax.
Just nu har jag bara ont i axlarna, men jag misstänker att andra kroppsdelar gör sig påminda imorrn.
Vis av erfarenhet så hade jag två vattenflaskor med sportdryck och vatten blandat i ett bälte med mig. Efter tjugo meter tappar jag den ena flaskan. Efter mycket mekande fick jag iaf dit den.
Efter 4 km var det dags igen.
-Fan nu skiter jag i det här, jag fick helt enkelt hålla i den resten av vägen.
Jag såg nog ut som en förtappad stafett-Nisse. Men det funkade iaf.

Det var en helvetes massa backar! Varför måste man ha backar?
Jag röstar för en subventionering av dynamit. Det parti som föreslår det får min röst, rakt av!
Varför går inte ca 20 pix av varje hundring till Vägverket istället?

Distans: 26,79 km
Tid: 02:42:58
Snitt: 6:05 min/km
Snittpuls: 168
Maxpuls: 178
Skor: Asics GT-2120

2 kommentarer:

Anonym sa...

NU är det klart...

Med den träningspasset måste du vara övertygad om att du klarar maran?

Grattis!!!

MoorFlax sa...

Tack!
Ja nu börjar det kännas bra onekligen.