lördag 19 april 2008

27 km

När jag får någon idé i huvudet så har jag fruktansvärt svårt att släppa den.
Igår fredag när jag var på väg hem från jobbet kom jag på tanken att springa till Fagersta och hem igen.
Idag har jag inget val längre. Det MÅSTE ske!

Vojne vojne....
27 km bara asfalt med ap-mycket backar!
För er som bor i krokarna av Norberg/Fagersta kan jag berätta att jag nu ska börja vid Mimerlaven i Norberg för att sedan springa över gamla Fagerstavägen fram till lasarettet (kanske skulle ta in där?) för att sedan ta stora vägen hem.
Detta blir 27 km och jag har aldrig sprungit så långt.
Men jag ska försöka vara smart och ta det lite vackert i backarna.
När jag kommer hem ska jag äta extremt med mat och svulla godis. Det får bli min motor på denna runda.

Wish me luck!

1 kommentar: