måndag 7 april 2008

Dagen efter



42195 har haft en lite taskig helg med inbrott.



Sånt suger verkligen!


Min helg har dock varit ok.

Det började på fredagen då jag var tvungen att tvätta bilen lite snabbt för att spekulanterna skulle dyka upp på lördag morgon.

När jag rullat ut högtrycken, tagit fram tvättsvampen och alla andra pinaler så upptäcker jag att nyckeln till vattenutkastaren är borta.
Suck! Det är bara att åka ner på OK till den värdelös och dyra tvätthallen.

Nåja... på lördag morgon hade jag fått bilen ren iaf och spekulanterna dök upp på avtalad tid.
Som vanligt var det en massa snack om att det var ett lite thögt pris och att andra liknande bilar var bättre utrustade osv...
Men köp de bilarna då för bövelen!!
Puckon!

Lördagen avlöpte med en bekant på fika.

På söndagen så skulle det då ske! Stefan kom vid elvatiden och tanken var att vi skulle springa två mil.
Det hela avlöpte ganska väl, vi sprang nog lite för fort i början. Efter några kilometer kände jag att mig trött. Men efter en halvmil kändes det trots allt ok.
Vi fixade iaf de två milen och jag var inte sååå fasligt sliten efteråt.
På kvällen kände jag av knät nå så feruktansvärt!
Natten var också dryg och även på dagen idag.
Nu ikväll känns det rätt ok och jag börjar misstänka att jag trots allt kanske fixar en mara!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är klart att du fixar maran... Det gör alla som klarar 2 mil...

Anonym sa...

och tack för omtanken förresten...