tisdag 10 juni 2008

Okej runda men skorna är slut

Föregående pass i måndags kändes ju inte så bra.
Därför bestämde jag mig för att börja lite lugnare denna gång.
Denna gång tog jag inte slut, men visst var det jobbigt i backarna.
Jag känner ändå att jag är på gång nu och snittpulsen är jag nöjd med.

Skorna börjar ta slut nu. Det är till och med en början till ett hål på ovansidan.
Misstänker att allt det blöta och klibbiga på maran slet hårt på dem.
Skorna är inne på sin 65:e mil så det kanske är dags att titta efter nya?

Namn: Rönningstorps - Linné - Hda
Distans: 7,21 km
Tid: 00:39:51
Snitt: 5:32 min/km
Snittpuls: 167
Maxpuls: 178
Skor:
Asics GT-2120
Visa detaljerad info om rundan
Kommentarer om träningspasset:
Förutsättningarna var bra med endast 15-18 grader varmt. Ganska blåsigt men det jämnade ut sig (med/motvind).Ingen värstingtid men inte så hög puls heller. Kändes ok.

Inga kommentarer: