lördag 14 juni 2008

Rattik Arjeplog

Så var man tillbaka i Arjeplog.
Efter att åkt från tåg från Kungsör 19.43 i torsdags så kom vi upp till Arjeplog 13.10 på fredagen.
Många timmar kan tyckas men de flesta av dessa tillbringas sovande på tåget.
Idag lördag är första hela dagen här uppe och jag var naturligtvis tvungen att testa Rattik-rundan igen.
Vi var ju upp hit på sportlovet och då var det MÄNGDER med snö och en hög med minusgrader.
Nu var det behagligare och den myckna snön var borta.
Det är knappt man känner igen sig.
Såg en jätteliten mini-iller. Hur cool som helst.

Efter halva rundan fick jag så ont i vaderna att jag var tvungen att stanna i två minuter. Men jag kom igång bra och tog det lite lugnare. Sista två km somnade foten men det var inget som inverkade på farten.

Namn: Rattik Arjeplog
Distans: 7 km
Tid: 00:38:25
Snitt: 5:29 min/km
Snittpuls: 167
Maxpuls: 182
Skor:
Asics GT-2120
Visa detaljerad info om rundan
Kommentarer om träningspasset:
Fick ont i vaderna och blev tvungen att stanna i två minuter.
På tillbakavägen somnade vänsterfoten.

Inga kommentarer: