onsdag 18 juni 2008

Rattik med onda vader

Igår kändes det som jag aldrig någonsin skulle kunna springa igen.
fotbollsspelandet med sonen gick knackigt och jag kände mig riktigt sliten. Löpsteget var obefintligt och jag stapplade fram som tjocka Hugo på packmoppen ungefär.

Envis som man är så bestämde jag mig iaf för att försöka i morse.
Drack ett par munnar vatten och begav mig ut tidigt i morse.

Visst gjorde det ont i vaderna men jag stretade på. Det är faktiskt värst när jag springer på grusvägen. Asfalten känns helt ok. Är inte det lite konstigt??
Tiden blev faktiskt bra och jag är nöjd, men skorna MÅSTE bytas så snart det bara går!


Namn: Rattik Arjeplog
Distans: 7 km
Tid: 00:36:20
Snitt: 5:11 min/km
Snittpuls: 165
Maxpuls: 180
Skor:
Asics GT-2120
Visa detaljerad info om rundan
Kommentarer om träningspasset:
Tänkte ta den lite längre rundan(Rattik plus) men pga onda vader så nöjde jag mig med 7 km. Skorna är helt slut nu och jag behöver verkligen skaffa nya.

Inga kommentarer: