söndag 16 december 2007

Diverse övningar

Ännu en dag som jag frångått träningsschemat.
Men om jag ska hålla så måste jag ta det lite vackert...
Jag har även fått en del kommentarer på bloggen om att jag bör ta det lugnt.
Tack till er som delar med er av erfarenheter, det är verkligen kanonbra för mig som inte är någon "riktig" löpare egentligen!
På gymmet började jag med tio minuter på crosstrainern för att sedan springa 2 km på löpbandet. Efter detta cyklade jag i ca 15 minuter och tog även ett litet pass styrketräning.
På löpbandet igen och ytterligare 2 ynka km som denna gång gick mycket bättre.
Jag avslutade med 10 minuter på crosstrainern och en liten cykeltur.

Det där måste väl ändå vara ok som ett komplement till de 10 km jag skulle ha sprungit?
Jag tyckte jag var duktig som tog en vilodag från löpningen. Sedan att jag fick in andra delar gör mig bara mer nöjd!



Men man filar fan inte fötterna i omklädningsrummet! Lär dig det gubbj*#\el!!
Kolla inlägget som Puma skrev om sådana saker...

Inga kommentarer: