fredag 8 februari 2008

enåenhalv

En skön träningsrunda blev det idag!
Jag började med någon slags intervall där jag sprang lugnt (10-10,5km/h) i 500 meter och sprang i ca 13-13,5 km/h i 500 meter. Detta höll jag på med i 5 kilometer.
Kändes rätt bra och jag hade nog kunnat klämma i lite mer tror jag.

Namn: Löpband
Distans: 5 km
Tid: 00:26:30
Snitt: 5:18 min/km
Snittpuls: 169
Maxpuls: 188
Skor: Asics GT-2120


Efter detta stretchade jag lite och styrketränade en smula innan jag satte mig på den förhatliga cykeln. Jag stod ut med eländet i fem minuter innan jag tröttnade ur.
Cykla är så förbålt värdelöst skittråkigt!

Fjollade väl omkring lite bland maskinerna ett tag till innan jag bestämde mig för att ge mig på löpbandet igen.
Den här gången ställde jag in det på 10 km. man kan ju alltid sluta tidigare tänkte jag. Nu är man ju av naturen envis så det händer ALDRIG att jag viker ner mig på det viset.
Det gick iaf rätt bra och jag kan skriva in ännu en mil på jogg.se

Namn: Löpband
Distans: 10 km
Tid: 00:53:19
Snitt: 5:20 min/km
Snittpuls: 172
Maxpuls: 186

Skor: Asics GT-2120

Inga kommentarer: