söndag 10 februari 2008

Ännu en bra träning, när kommer bakslaget?

Ännu en bra träning, när kommer bakslaget?
Dagens träning började lite knackigt. De första tre kilometrarna var dryga och jag var nästan på väg att kliva av.
Detta gjorde jag lyckligtvis inte och efter de första jobbiga tre kilometrarna så började det kännas bättre och jag fullföljde de resterande sju kilometrarna.

Namn: Löpband
Distans: 10 km
Tid: 00:53:09
Snitt: 5:19 min/km
Snittpuls: 172
Maxpuls: 188
Skor: Asics GT-2120


Efter detta pass styrketränade jag lite. Efter någon timme så fick jag för mig att jag skulle ta en liten löptur igen. Jag ställde in bandet på 11 km/h.
Efter ca 200 meter tänkte jag: Ah va fan! och ökade på farten rätt rejält.
Jag sprang 1 km på 4:19 och det är det snabbaste hittills. Det blev ju bara en km, men det kändes bra att få tokspringa litegrann!

Namn: Löpband
Distans: 1 km
Tid: 00:04:19
Snitt: 4:19 min/km
Snittpuls: 165
Maxpuls: 202
Skor: Asics GT-2120


Hittills i år har jag löpt 136,6 km
I ffebruari har jag löpt 55,5 km

Inga kommentarer: