måndag 25 februari 2008

Första rundan i Arjeplog


Efter 17 timmars tåg- och bussresa så kom vi äntligen fram till Arjeplog!
Lite trötta var vi allt och efter att vi installerat oss, ätit mängder av stuvade makaroner och haft ett snöbollskrig så somnade vi tämligen ovaggade vid 23-tiden.
Imorse vaknade jag klockan sju och kände mig riktigt utvilad.
Det var läge för en liten löptur!
Lite läskigt var det allt att springa på ett ställe man aldrig varit på förut.
Lokalsinnet är obefintligt så jag var tvungen att koncentrera mig hårt på att minnas var jag sprungit, så jag kunde hitta tillbaka.
Klockan stannade så tiderna är inte exakta. Varför har jag inte köpt den här än?
Känslan i Arjeplog var densamme som i Norberg. Lagom lite folk i rörelse och så där...

Namn: Arjeplog
Distans: 4 km
Tid: 00:23:00 (ca)
Snitt: 5:45 min/km
Snittpuls: 168
Maxpuls: 177
Skor: Asics GT-2120

1 kommentar:

Ella sa...

Hoppas ni får en härlig semester! :)

Jag åker hem till Sverige på fredag och jag längtar!!!